loading...
[JadidTarinHa]
TohidJv بازدید : 8 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بیوگرافی و زندگینامه ابرو گوندش به همراه تصاویر جدید

بیوگرافی ابرو گوندش + تصاویر

نام:ابرو گوندش (Ebrü Gündeş)
تاریخ تولد:۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ ۲۰ مهر -۱۳۵۳
نام پدر:رمضی گوندش
نام مادر: مژگان کومارتاشلی اوغلو نرگس
محل تولد:استانبول-ترکیه
قد:۱۶۸
ابرو گوندش ۱۲ اکتبر ۱۹۷۴ در استانبول در محله Şirin Evler به دنیا آمد. پدرش رمضی گوندش و مادرش مژگان کومارتاشلی اوغلو (نرگس ) هستند.ابرو یک برادر بزرگتر از خودش به نام چنگیز دارد.

بیوگرافی ابرو گوندش + تصاویر

پدر ابرو که یه مرد الکلی بود و از زمان های کودکی ابرو خانواده اش ترک کرد و ابرو تا شانزده سالگی در برنامه های تلویزیونی پدرش را فوت شده اعلام می کرد.
ابرو بعد از تحصیلات ابتدایی و دبیرستان در یک خیاطی در استانبول شروع به کار کرد و بعد ابرو به عنوان یک فروشنده در یک فروشگاه لباس کار کرد. در همان سالها چند تا از مشتریها که صدای ابرو راشنیده بودند فهمیدن که نش دمیرکات”معرفی کردند صدای ابرو قشنگه و اون رو به ( نشه دمیرکات ) ( شرکت موزیک ) بردن, و خواستن صدای اون رو به عنوان یک صدای خوب و زیبا به همه اعلام کنن.

اون شرکت چون اون زمان هنوز تشکیل نشده بود برای اینکه صدای ابرو رو ضبطش کنن ابرو رو به دست آقای( سلچوک تکای ) و یکی از مشتریها سپردن.وابرو هم با این دو شخص معروف موزیک اون زمان همکاری کرد

بیوگرافی ابرو گوندش + تصاویر

. قبل از اینکه ابرو آلبومی بیرون بدهد و معروف شود برای اینکه بتواند روی صحنه خوب کار کند و به صحنه عادت کند مدتی در کنار”امل سایین “خواننده ترک رفت و پیش اوبه عنوان همصدا کار کرد .
وسرانجام ابرو در سال ۱۹۹۳ آولین آلبوم خود به نام “مسافر الهی”منتشر شد .این آلبوم فروش بسیار خوبی داشت.

همچنین بعد از این آلبوم تا ۳سال جایزه بهترین خواننده زن را از کانال “کرال”ترکیه گرفت.
ابرو بلافاصله بعد از اولین کار بر روی آلبوم دوم خود به نام “شیرین بلا ” را شروع کرد و در سال ۱۹۹۴ این آلبوم منتشر شد.آهنگ های این آلبوم بیشتر آهنگ های رمانتیک بودند..
آلبوم سوم ابرو در سال ۱۹۹۵ به نام”من هنوز بزرگ نشدم ” منتشر شد.در این آلبوم آهنگهای “طوفان ها” و” آیا خوشبختی را برای من زیاد دیدید؟”بسیار زیبا و پر طرفدار بود. این آلبوم همچنین آغاز دوستی ابرو با “سردار اورتاچ” بود.

بیوگرافی ابرو گوندش + تصاویر

چهارمین آلبوم به نام “سفره گرگها” در سال ۱۹۹۶ بیرون آمد . و چندین پیشنهاد بازیگری به ابرو شد و ابرو در سریالهایی که نام آلبومش را داشتند به عنوان نقش اول بازی کرد.
بعد از دو سال فاصله در سال ۱۹۹۸ آلبوم ” تو لطفی از جانب خدا هستی “را منتشر کرد.آهنگ ۱۲ این آلبوم در مورد زندگی خودش بود.

TohidJv بازدید : 8 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین  شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان “جنیفر لوپز” ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود) ، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود .

شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. او تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست اورده است.

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

زمانی که او اولین کار خود به زبان انگلیسی را در سال ۲۰۰۱ منتشر ساخت به سرعت به یکی از بهترین های پاپ تبدیل شد در حالی که  احساس عمیق و شاعرانه اش  و نیز از ویدئوهای گرم او کمک فراوانی می کند.
“شکیرا مباراک” ( نام کامل: شکیرا ایزابل مباراک ریپول ) در۲ فوریه ی سال ۱۹۷۷ در کلمبیا در خانواده ای فقیر متولد شد. مادر او اهل کلمبیا و پدرش اهل لبنان بود بنابراین اودر کودکی هر دو نوع موسیقی را  از دو فرهنگ مختلف یاد گرفت. او همچنین بسیار به راک اند رول گوش می داد و گروه های Led Zeppelin و the Beatles و the Policeو the  Cure و Nirvana را گروه های  مورد علاقه ی خودمی داند.

او در سن هشت سالگی اولین ترانه ی خود را نوشت. او در یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد در همین سن ماجرایی برای او پیش امد و آن اخراج از گروه همخوانان مدرسه بود.(به این دلیل که او خیلی غلیظ می خواند و حقیقتا فراتر از یک گروه همخوانان معمولی!)
درسال ۱۹۹۰ و در سیزده سالگی شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá رفت اما به جای آن قراردادی برای  ضبط موسیقی برای یک بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم او یعنی Magia شامل آهنگ هایی بود که او در طول پنج یا شش سال قبل نوشته بود  و در بر گیرنده ی اولین تلاش های او در این راه بود.هرچند که این آلبوم موفقیتی جهانی برای او در بر نداشت اما نام او را در کشورش بر سر زبانها انداخت.

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

او به خاطر طبیعت پاپ گونه ی کار بعدی اش که در سال ۱۹۹۳ با نام Peligro (خطر) منتشر شد ناراضی بود ، شکیرا مسیرش را برای مدتی تغییر داد و در سال ۱۹۹۴ به عضویت کمپانی نمایش های تلوزیونی “El Oasis” درآمد.
زمانی که شکیرا در سال ۱۹۹۵به ضبط موسیقی بازگشت کنترل بیشتری بر روی موسیقی خود نشان داد و بیشتر بر روی راک اند رول کار کرد _به علاوه طنین عربی_در میان کار پاپ لاتین او به چشم می آمد. اولین نتایج این کار”Pies Descalzos”(پای برهنه) بود که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و در ابتدا به کندی به فروش می رسید .
آلبوم کم کم شروع به دریافت  تقدیرهای متفاوت برای  Estoy Aqui که موفقیت بزرگی در سرتاسر  امریکای لاتین و نیز اسپانیا کسب کرده بود، کرد. پس از پیشرفت” Pies Descalzos” او به ساختن مشتقات آن ادامه داد یعنی: “Dónde Estás Corazón” و “Antología” و “Pienso en Ti” و “Un Poco de Amor” و “Se Quiere, Se Mata”.البوم رتبه ی اول را در هشت کشور جهان کسب کرد و سرانجام در امریکا حدود ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسید. شکیرا دو سال را به گردش و ترقی گذراند (او سرانجام در ۱۹۹۷ El Oasis را ترک کرد.).

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

شکیرا در جست و جوی موفقیت “امیلیو استفان” همسر گلوریا را که یک فرد موفق در موسیقی بود به عنوان مدیر و تهیه کننده ی کارهایش انتخاب کرد. حرکت او زمانی نتیجه داد که آلبوم بعدی  او در سال ۱۹۹۸با نام Dónde Están los Ladrones (دزد ها کجا هستند) موفقیتی بزرگ تری نسبت به قبلی کسب کرد.

مسئله ی دیگر این بود که حدود ۱۱هفته رتبه ی اول بیلبورد البوم های لاتین را داشت و دو رتبه ی اول در امریکا(در جدول لاتین) با Ciega, Sordomuda و “Tu”. هر چند که تراک اصلی البوم “Ojos Así” اشاره ای واضح به موسیقی عربی بود که او از پدرش آن را به ارث برده بود.

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

“Dónde Están los Ladrones” هنوز تاثیر گذارترین معرف شخصیت با اراده اوست. تجزیه و تحلیل شخصیت او ،او را در میان طرفداران زن او به چهره ای محبوب تر تبدیل می کند. زمانی که گلوریا استفان پیشنهاد داد تا “Ojos Así”را به انگلیسی ترجمه کند ، شکیرا تصمیم گرفت تا برای  داشتن  کنترل کامل بر روی کارهایش زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد تا بتواند خودش آنها را بنویسد.

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

در این زمان او صحنه را برای اجرایی در ” MTV Unplugged” که اولین کانال به زبان اسپانیایی بود اماده کرد. ” MTV Unplugged” به عنوان یک البوم درسال ۲۰۰۰ منتشر شد و برای دو هفته در صدر جدول لاتین قرار داشت و این سومین آلبوم او بود که به فروشی بیش از ۳۰۰۰۰۰ هزار کپی دست یافت و همچنین برنده ی جایزه ی Grammy به عنوان بهترین آلبوم پاپ گردید. در افتتاحیه ی مراسم انتخاب بهترین های موسیقی Grammy سال ۲۰۰۰ او به عنوان بهترین خواننده ی زن پاپ به خاطر : (“Ojos Así”) و بهترین خواننده زن راک به خاطر : (“Octavo Dia”) انتخاب شد. شکیرا موهای بلند قهوه ای اش را، بلوند رنگ می کرد،عاشق Antonio de la Rua (پسر رییس جمهور سابق آرژانتین ) بود .

بیوگرافی شکیرا + تصاویر

او پس از مدتی بر روی اولین آلبوم خود به زبان انگلیسی  با نام “Laundry Service “شروع به کار کرد.”هرگاه ،هرزمان” آلبوم بعدی او بود که دراواخر سال ۲۰۰۱ منتشر شد و او را در زبان انگلیسی نیز به یک ستاره تبدیل کرد.”Laundry Service”در جدول پاپ امریکا در جای سوم و “هر گاه ،هرزمان”نیز در بین ده آهنگ برتر قرار داشت.آلبوم بعدی او  در بین ده آلبوم برتر و در مکان نهم قرار داشت.کمتر از یک سال پس از انتشار ان “Laundry Service “سه برابر ۳۰۰۰۰۰ نسخه به فروش رسیده بود.بازبینیها  از “Laundry Service ” آن را به بخش های تاثیرگذارترانه های شکیرا به زبان انگلیسی تقسیم کرد اما تقریبا تمام آن ها مطابق تصورات ذهنی او بودند.
تور مسافرتی گسترده برای ساپورت “Laundry Service  “وقفه ای طولانی برای خواننده ایجاد کرد بنا بر این  مجموعه ی ریمیکس Laundry Service: Washed and Dried و آلبوم  (Live & Off the Record) (که در واقع ضبط شده ی اجرای زنده بود)  او به جای آلبومی جدید منتشر شد.

مدتی است که شکیرا خواننده سرشناس پاپ نامزدی اش را با پیکه، مدافع بارسلونا رسما اعلام کرده است.

TohidJv بازدید : 5 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

خلاصه ای از بیوگرافی آدل:

نام کامل: آدله لائوری بلو ادکینز (Adele Laurie Blue Adkins)

شهرت : آدل

تولد: ۵ می ۱۹۸۸

ملیت : انگلیسی

سبک* موسیقی : سول، بلوز

محل زندگی : شمال لندن

فعالیت ها : وکال، گیتار

بیوگرافی آدله Adele+عکس

 

اوایل زندگی* آدل: او اهل تاتنهام در شمال لندن است و متولد ۱۹۸۸ است یعنی الان درست ۲۴ سال دارد او از یک مادر نوجوان متولد شد و حتی معلوم نیست که پدر وی بعد از تولد او کجا رفت. او میگوید که خوانندگی و خواندن را از سن چهار سالگی با صدای وسوسه انگیزش شروع کرده ! آدل به دختران ادویه اشاره میکند که انها یک تاثیر بزرگ در اشتقیاق وی برای علاقه به موزیک بودند ،او اعلام میکنم هر چی که الان هستم اونها منو به اینجا رسوندن !

سیمون کانکی نام مردی است که این روزها با او همه جا دیده میشود. گفته میشود آنها در بنیاد خیریه ای همدیگر را ملاقات کردند. این مرد مطلقه است و یک دختر ۵ ساله از ازدواج اولش دارد.

شهرت جهانی آدل بیشتر به دومین آلبوم استودیویی*اش با نام «۲۱» که در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۱ منتشر شد برمی*گردد. این آلبوم رکورد طولانی*ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش*ترین آلبوم*های موسیقی در بریتانیا را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد.

در سال ۲۰۰۸ آلبوم «۱۹» توسط آدل منتشر شد. نام این آلبوم از آن جایی که آدل آن را در سن ۱۹ سالگی*اش ضبط کرد، ۱۹ نامیده شد. ۱۹ اولین آلبوم استودیویی آدل است. این آلبوم در سال ۲۰۱۱، با آن که هنوز ۳ سال از انتشار می*گذشت، چهارمین آلبوم پرفروش سال ۲۰۱۱ در بریتانیا شد.

بیوگرافی آدله Adele+عکس

 

آدل در سن ۱۹ سالگی بر اثر بیماری خونریزی تارهای صوتی عمل*های متعددی انجام داد که در نتیجه تعدادی از کنسرت*های او نیز لغو گردید اما او از طرفداران خود عذرخواهی کرد و قول داد پس از بهبودی کامل دوباره کنسرت*هایش را برگزار کند. همچنبن طرفداران آدل بی صبرانه منتظر به روی صحنه آمدن دوباره*ی او هستند و اهداء جوایز گرمی می*تواند بهترین شانس آن*ها باشد.

آدل در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۱ آلبوم «۲۱» را منتشر کرد، که برای ۱۸ هفته نخستین آلبوم پرفروش بریتانیا (هرگز زنی در تاریخ موسیقی بریتانیا به چنین رکوردی دست نیافته است) و ۱۳ هفته پرفروش*ترین آلبوم ایالات متحده بود. آلبوم ۲۱ در ۲۴ کشور جهان در رتبهٔ نخست جدول آلبوم*های پرفروش بوده و در مجموع ۱۳ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. این آلبوم با فروش ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نسخه، پرفروش*ترین آلبوم سال ۲۰۱۱ در بریتانیا است.

آدل در ۵۴اُمین مراسم جایزه گرمی که در سال ۲۰۱۲ برگزار شد، برندهٔ ۶ جایزه شد که جایزه*های «آلبوم سال»، «ضبط سال» و «ترانهٔ سال» از جمله آن بود. به این ترتیب، آدل دومین زن تاریخ است که توانسته در یک شب، تعداد ۶ جایزهٔ گرمی را برنده شود. همچنین او در سال ۲۰۰۹ برندهٔ جایزهٔ «بهترین هنرمند جدید» از همین مراسم شده بود. به همین دلیل او سومین هنرمندی است که موفق شده در طول دوران هنریش، ۴ جایزهٔ بزرگ مراسم گرمی را برنده شود.
نقدها

منتقد روزنامه گاردین معتقد است که اگر سال*های سال بعد، روزی در ماشین*تان پشت چراغ قرمز ایستاده باشید و رادیو به ناگهان آهنگی از آدل پخش کند، شما با تمام وجود به این سال*ها، سال*هایی که آدل در آن*ها از خوانندگان مشهور به شمار می*رود، پرتاب خواهید شد. مهسا پاکزاد روزنامه*نگار، توضیح می*دهد که این گفتهٔ روزنامهٔ گاردین «به آن معناست که چیزی از روح زمانه را می*توان در صدای آدل پیدا کرد. آدل خواننده*ای جوان است، هم نسل دیگر ستاره*های این روزهای دنیای موسیقی اما ربط چندانی به آن*ها ندارد. موهایش شبیه موهای زنان دهه*های دور است و اندام و لباس*هایش هم ربطی ندارد به آن چه این روزها از ستاره*ها انتظار می*رود».

۱۹(۲۰۰۸)؛ این آلبوم در ۱۹ سالگی*اش ضبط شد.

تک*آهنگ*ها:درخشش شهر، دنبال کردن پیاده*روها، شانه سرد، کاری کنم که عشقم را احساس کنی.

۲۱(۲۰۱۱)؛ این آلبوم در ۲۱ سالگی*اش ضبط شد.

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

بیوگرافی آدله Adele+عکس

TohidJv بازدید : 4 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جاستین بیبر خواننده ی جوان کانادایی این روزها سر و صدای زیادی بین مردم به پا کرده. جاستین خوانندگی را از ۳ سال پیش شروع کرد ، در سال ۲۰۰۷ مادرش کلیپ هایی از جاستین در سایت یوتیوب گذاشت که مورد توجه بسیاری از مردم واقع شد به طوری که کلیپ هایش بازدیدی بیش از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ نفر داشتند. بعد از گذشت ۷ ماه که جاستین کلیپ های خود را در یوتیوب می گذاشت با استقبال بیشتری مواجه شد و این چنین بود که توسط مدیران MTV کشف شد و اکنون تبدیل به ستاره ی بزرگی شده. جاستین در سال ۲۰۰۸ قرارداد خود را با استدیو Island امضاء می کند و اولین تک آهنگ خود را به نام One Time بیرون می دهد. جاستین متولد اول مارس ۱۹۹۴ (۱۶ سال) است.

نام:Justin Drew Bieber

متولد ۱ مارچ ۱۹۹۴ (۳ اسفند ۱۳۷۳ )

قد: ۱۶۸

رنگ چشم: قهوه ای

سرگرمی ها: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف!

رنگ مورد علاقه: آبی و بنفش

ساز مورد علاقه: گیتار و پیانو

عدد مورد علاقه:۶!

خواننده های مورد علاقه: کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و …

برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه: امریکن آیدول (AMERICAN iDOL)

اسم مامانش پتی PATTY اسم باباش جرمی Jeremy Bieber که وقتی جاستین خیلی کوچیک بوده طلاق گرفتن! نا خواهری: جازمین نابرادری:جکسون

اسم دوستای صمیمیش: رایان و کریستین

اسم سگش: سمی sammy

غذای مورد علاقه: ماکارونی و از چیزای شیرین هم خوشش میاد

شکلات مورد علاقه: مارس Mars

نوشیدنی مورد علاقه: آب پرتغال

از سبزیجات خوشش میاد!

دانش آموز ممتاز و درس ادبیات انگلیسیس هم از همه ی درساش بهتره!

جاستین به چشم ها و لبخند یک دختر توجه میکنه و از دخترایی که شوخ طبع اند خوشش میاد!

از بستنی کاکائویی خوشش نمیاد!!!!!!!!!

وقتی ۱۳ سالش بود توی مراسم رقص مدرسشون اولین بوسشو کرد! Big Grin (توی آمریکا در ماه های سپتمبر و اکتبر یه مراسم رقصی هست که البته فقط برای راهنمایی ها و دبیرستانیاس ابتدائیا ندارن که تو این مراسم باید لباس مجلسی بپوشن و با date شون برقصن!

میتونه طبل و شیپور و گیتار و پیانو بزنه!!

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

نخستای زندگی و پیش از سرشناسی

جاستین بیبر در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ (‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲) در لندن، انتاریو به دنیا آمد و در شهر استرت فورد، انتاریو بزرگ شد. پدر بزرگ پدری او اهل آلمان بود که مدت ها قبل به کانادا مهاجرت کرد. مادر جاستین، پتی مالته، نیز فرانسه-کانادایی تبار است. مادرش وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد. وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش، جرمی بیبر، برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می آورد بزرگ کرد. در حالی که جاستین بزرگ می شد مادرش نحوهٔ نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او آموخت. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه ای محلی که در شهر استرت فورد برگزار می شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیو های پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

پیشه

۲۰۰۸: آغاز کار

بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به طور تصادفی یکی از ویدیوهای او را مشاهده کرد. براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقهٔ مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند. پتی در ابتدا علاقه ای به این که پسرش یک سوپر استار شود نشان نمی داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد. یک هفتهٔ بعد، براون، جاستین را با آشر، خوانندهٔ معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد. به این ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون (گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار آربی ام جی خوانده می شد، پیوست. در اکتبر ۲۰۰۸ بیبر قرارداد خود را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه های او شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.

۲۰۰۹: آلبوم دنیای من

در ژوئیه ۲۰۰۹ اولین تک آهنگ بیبر با نام «یک بار» در رادیو پخش شد. این تک آهنگ در اولین هفتهٔ انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر کانادا و رتبهٔ ۱۷ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد بدست آورد. اولین اثر بیبر با نام «دنیای من» که آلبومی چندآهنگه (EP) بود، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد. این آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ به رتبهٔ ۶ دست یافت و در کمتر از یک سال، ۱ میلیون نسخه فروش داشت. سه تک آهنگ این آلبوم به نام های «یک دختر تنها»، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهور آمریکا، باراک اوباما و همسر او، میشل، در کاخ سفید اجرا کرد. («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون آن را برای کریسمس ۱۹۷۰ باز خوانی کرد).

او همچنین در پنچاه و دومین مراسم اهدای جوایز گرمی حاضر شد. در همان شب پس از مراسم گرمی جاستین به همراه ۸۴ خوانندهٔ دیگر برای خواندن تک آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت ۲۵اُمین سالگرد ترانهٔ «ما دنیاییم» و جمع آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی بازخوانی می شد به استودیویی رفتند. جاستین در بین آن خوانندگان جوان ترین بود. («ما دنیاییم» نوشتهٔ مایکل جکسون و لایونل ریچی، برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد).

۲۰۱۰: آلبوم دنیای من ۲٫۰

این آلبوم اولین آلبوم استودیویی بیبر است. قبل از دنیای من ۲٫۰، آلبومی چند آهنگه به نام «دنیای من» که تنها ۲۵ دقیقه زمان داشت منتشر شد. در ۱۹ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی بیبر با نام «دنیای من ۲.۰» منتشر شد. اولین تک آهنگ این آلبوم، ترانهٔ «عزیزم» بود که با هم خوانی لوداکریس در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد و با فروش بیش از ۶ میلیون نسخه تا پایان سال ۲۰۱۰، پرفروش ترین و موفق ترین ترانهٔ وی تا به امروز است. این ترانه در جداول موسیقی آمریکا به رتبهٔ ۵ رسید و در هفت کشور دیگر در ۱۰ ترانهٔ برتر قرار گرفت و در فرانسه شماره ۱ شد. سپس او اولین تور رسمی خودش را با نام «تور دنیای من» در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۰ (‎۱ مرداد ۱۳۸۹) و از شهر هارتفورد آغاز کرد. در ماه ژوئیه ۲۰۱۰، بیبر، جستوجو شده  ترین فرد مشهور در اینترنت بود. در همان ماه، ویدئوی ترانهٔ «عزیزم»، با بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید در سایت یوتوب، به «پر بازدیدترین ویدئوی تاریخ تاسیس یوتوب» بدل گشت. هم زمان با این اتفاق، این ویدئو به «دوست نداشتنی ترین ویدئوی یوتوب» تبدیل شد. در سپتامبر ۲۰۱۰ گزارش شد که حساب کاربری بیبر در توییتر، به تنهایی ۳ درصد از ترافیک روزانهٔ این سایت را دارد.

در ژوئیه ۲۰۱۰، او کار ضبط دومین آلبوم استودیویی خود را آغاز کرد.

۲۰۱۱ تا اکنون: فیلم ۳ بعدی هرگز نگو هرگز و آلبوم زیر دارواش

در فوریه ۲۰۱۱ فیلم سه بعدی جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز به کارگردانی جون چو، کارگردان فیلم Step Up 3D اکران شد.

در سال ۲۰۱۱ او از طرف مجله تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. در مه ۲۰۱۱ جاستین بیبر ۶ جایزهٔ بیلبورد را از آن خود کرد. در این مراسم، جاستین بیبر و امینم، هر یک با ۶ جایزه، بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کردند.

او در ژوئن ۲۰۱۱ (خرداد ۱۳۹۰)، از طرف مجلهٔ فوربس به عنوان دومین فرد ثروتمند مشهور زیر ۳۰ سال در ۱۲ ماه گذشته انتخاب شد. او در این فهرست جوان ترین ستارهٔ موسیقی بود. طبق بررسی های این مجله، دستمزد او در ۱۲ ماه گذشته، ۵۳ میلیون دلار بوده است.

بیبر هم اکنون رابطه ای عاشقانه ای با سلنا گومز دارد. رابطه ای که تا مدت ها از طرف هر دو تکذیب می شد.

 

دومین آلبوم استودیویی جاستین با نام «زیر درخت دارواش» در ۱ نوامبر ۲۰۱۱ (‎۱۰ آبان ۱۳۹۰) منتشر شد. این آلبوم در هفتهٔ اول انتشارش در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت و باعث شد تا جاستین به جوان ترین خونندهٔ تاریخ تبدیل شود که آلبوم کریسمس اش در جدول آمریکا شماره یک می شود. رکورد قبلی برای آلبوم کریسمس الویس پریسلی بود که در سال ۱۹۵۷ منتشر شد. این آلبوم سومین آلبوم جاستین است که در جدول بیلبورد ۲۰۰ شماره یک می شود. جاستین بیبر با این آلبوم به اولین خواننده ای تبدیل شد که قبل از تولد ۱۸ سالگی اش، ۳ آلبوم شماره یک در جدول بیلبورد ۲۰۰ دارد. (اولین آلبوم شماره یک او «دنیای من ۲.۰ و دومین آلبوم «هرگز نگو هرگز – ریمیکس ها» بود.)

۲۰۱۲: آلبوم باور

جاستین در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی و در آستانهٔ ۱۸ سالگیش، در مصاحبه ای با مجلهٔ وی، از حرفه و تأثیرش در آینده سخن گفت:

من هرگز نمی خواهم چیزی شوم که مردم می خواهند. اینکه در پارتی های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه ها و والدین شان را از دست بدهم. من می خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه های پرهیزکارانه و پاک می خواند. و همیشه بچه ها، مادربزرگ ها و پدربزرگ هایشان او را دوست می داشتند. من نمی خواهم در مورد رابطه های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. می خواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می خواهم مورد احترام همه باشم.

در اواخر مارس ۲۰۱۲ نخستین تک آهنگ از آلبوم باور به نام «دوست پسر» به صورت رسمی منتشر شد. قرار است که آلبوم باور در تابستان ۲۰۱۲ منتشر شود.

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

موهای جاستین بیبر

حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده است. این نوع استایل پس از بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده است.

در فوریه ۲۰۱۱، بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن، او قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

تاثیر اینترنت در موفقیت بیبر

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است. قبل از این که بیبر اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون ها بازدید داشته است». بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود.

من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین های گرون قیمت فیلم نمی گیریم. ما این کار رو به بچه ها می سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن.

بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و یک حساب کاربری در سایت توییتر نیز راه اندازی کرد و به طور مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر در توییتر، تا نوامبر ۲۰۱۰، ۶ میلیون دنبال کننده را جذب خود کرد. هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۴،۰۰۰ دنبال کننده به این حساب اضافه می شود. این دو حساب کاربری نقش اصلی را در شناساندن بیبر و همچنین فروش ترانه هایش داشته است به طوری که موزیک ویدئوی ترانهٔ «یک بار» پس از بار شدن در یوتوب به سرعت، به فروش رفت.

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

بیوگرافی جاستین بیبر + تصاویر

انتقادات و شایعات

بیبر در اغلب مواقع، به خاطر جوان تر نمایاندن چهره و صدای خود نسبت به سن اش و همچنین موسیقی تین-پاپ اش و ظاهر و توجه مداوم رسانه ها، مورد انتقاد قرار می گیرد. نیک کالینز از روزنامهٔ دیلی تلگراف بر این باور است که: «شخصیت و طرز برخورد بیبر، به ویژه، نوع واکنشش در برابر منتقدان اینترنتی ای که دربارهٔ ظاهر نوجوانانه اش، آهنگ های تین-پاپ اش، وجه اش به عنوان بتی که دختران نوجوان عاشق اش هستند و شیوهٔ رفتار و سخن گفتنش، او را نقد و نکوهش می کنند، تند و هجومی به نظر می رسد. که این رفتار از نظر مخالفان و منتقدان بیبر بیشتر مناسب رپرهاست تا شخصی مانند او که از طبقهٔ متوسط برخاسته است».

همچنین او به طور مکرر هدف وبلاگ ها، هکرها و به خصوص گروه های ناشناش سایت ۴چن، کاربران یوتوب و گروه های کاربری در فیس بوک قرار گرفته است. از موفق ترین کارهای این گروه ها، تبدیل کردن واژهٔ «جاستین بیبر سیفیلیس» به یکی از پرجستجوترین واژه های گوگل در سال ۲۰۱۰، هک کردن ویدئوهای بیبر در یوتوب به طوری که کاربران در هنگام بازدید از آن ها به سایت های دیگر راهنمایی می شدند و یا با پیامی مبنی بر اینکه: «جاستین بیبر در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد» مواجه می شدند، تغییر عکس او در سایت به یک عکس پورنوگرافی و همچنین پخش کردن شایعات و جک های مختلف از قبیل: بیبر مرده است، به مکتبی گراییده است و حتی اینکه مادرش، پتی مالته، در ازای ۵۰،۰۰۰ دلار قرار است عکسی بدون لباس را از خود بر روی جلد مجلهٔ پلی بوی چاپ کند. تمام این ماجراها باعث شد تا شرکت های اینترنتی، سیستم های امنیتی خود را برای جلوگیری از نفوذ هکرها تقویت کنند؛ بیبر هم در توییتر خود نوشت که هنوز زنده است و آن شایعه دربارهٔ مادرش دروغ بوده و باعث «از کوره در رفتنش شده است».

از جالب توجه ترین اتفاقات، کمپینگی بود که قرار بود جاستین بیبر را تحت عنوان تور جدیدش به کره شمالی ببرد. این کمپینگ در پی رای دادن کاربران سایت های ۴چن، دیگ و ردیت در سایت رسمی تور بیبر به راه افتاد. اما این کار غیر ممکن بود، زیرا دولت کرهٔ شمالی به بیبر برای وارد شدن به این کشور اجازه نمی داد. گروه موسیقی یونیورسال هم هرگونه دخالت در این رای گیری را رد کرد و در مصاحبه با بی بی سی، این اتفاق را «فریب اینترنتی» خواند.

اتهام پدر بودن

در ماه نوامبر ۲۰۱۱ دختری ۲۰ ساله با نام ماریا یتر (Mariah Yeater) اعلام کرد که جاستین پدر بچهٔ ۳ ماهه اش است. او گفت که در کنسرت ماه اکتبر شهر لس آنجلس که در سالن استیپلز سنتر برگزار شد، محافظ شخصی جاستین او را به پشت صحنه دعوت کرد.

تاثیر اینترنت در موفقیت بیبر

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است. قبل از این که بیبر اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون ها بازدید داشته است». بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. اولین کاری که براون کرد، بارگذاری ویدئوهای خانگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود.

« من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین های گرون قیمت فیلم نمی گیریم. ما این کار رو به بچه ها می سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن.  »

بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و یک حساب کاربری در سایت توییتر نیز راه اندازی کرد و به طور مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر در توییتر، تا نوامبر ۲۰۱۰، ۶ میلیون دنبال کننده را جذب خود کرد. هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۴،۰۰۰ دنبال کننده به این حساب اضافه می شود. این دو حساب کاربری نقش اصلی را در شناساندن بیبر و همچنین فروش ترانه هایش داشته است به طوری که موزیک ویدئوی ترانهٔ «یک بار» پس از بار شدن در یوتوب به سرعت، به فروش رفت.

TohidJv بازدید : 10 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سامان جلیلی متولد 3 مرداد 1370

 

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل

 

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از 16 سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .

 

دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا... آملی بودم

 

در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم

 

اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا... حتما در وقت مناسب کاملش میکنم .

 

تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و 3 تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده.

 

تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره.

 

و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

 

در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه تشکر میکنم.

TohidJv بازدید : 24 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سامان بیگی ملقب به سامی متولد ۲۳نوامبر ۱۹۸۲ (۳ آذر ۱۳۶۱) در تهران است. او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانوادهٔ خود از ایران خارج شده وبه کشور سوئد نقل مکان کردند. سامی در خانواده‌ای هنردوست متولد شد. پدر او شهرام بیگی می‌نوشت و می‌نواخت به گونه ای که هر زمان که ساز را به دست می گرفت، تا ساعت ها از نواختن باز نمی ایستاد. به همین دلیل به نوعی موسیقی از کودکی در خونش جریان داشت. او به دلیل اینکه علاقه زیادی به سازهای مختلف از جمله گیتار داشت رشته تحصیلی خود را بر همین مبنا برگزید و وارد دانشکده موسیقی شد. سپس از طریق اشنایی با ادی وارد گروه بلک کتس شد و به آمریکا رفت وحاصل این همکاری ۲ ساله سامی با بلک کتس انتشار یک البوم موفق به نام Dimbology بود که توانست سامی را در عرصه موسیقی به موفقیت برساند. وی توانایی‌های خودرا نه تنها در عرصهٔ خوانندگی بلکه در نوشتن بسیاری از آهنگ‌ها نیز به اثبات رسانید چرا که در این البوم بسیاری از ترانه آهنگ‌ها نوشته خود سامی است او بعد از جدایی از گروه که خود دلیلش را به دست آوردن تجربه‌های بیشتر و آزادی ذهن و عمل بیان می‌کرد به دبی رفت ودر آنجا طی همکاری با کمپانی EMA توانست آهنگ‌های از جمله اهنگ تو-دنیا مال ماست- این عشق- بازیم میده - ای جونم- -بروx۲ --کاغذ و قلم ارائه دهد. یکی از ترانه‌های بسیار معروف وی این عشقه بود که با آهنگسازی و ترانه‌سرایی خود سامی بیگی ساخته شد.

TohidJv بازدید : 8 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

بیوگرافی حامد زمانی + تصاویر حامد زمانی

زادروز :  ۱۳۶۷(میمه – اصفهان)
پیشه : خواننده پاپ
مدت کار : ۱۳۸۴ تاکنون


حامد زمانی خواننده جوان ارزشی و حزب اللهی ایرانی است. وی از دوران کودکی شروع به قرائت قران کرده و از سن ۷ سالگی و در پی کشف استعداد او در زمینه خوانندگی و آواز توسط پدرش، در کلاس‌های موسیقی سنتی شرکت کرد و دوره آواز سنتی را گذراند. اما وی در ادامه این روند و به فراخور مقتضیات زمان، به موسیقی پاپ روی آورد. اولین کار حامد زمانی به نام «زینت آسمون» در سال ۱۳۸۴ درباره امام حسین (ع) ساخته شد.

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 عکس حامد زمانی


«من صدای بی صداها هستم»؛ این جمله‌ای است که حامد زمانی در توصیف نقش خود در عرصه موسیقی بیان کرده است. به عقیده او، بخشی از افراد جامعه و عقاید و آرمان‌های آنها ــ که همان عقاید و ارزش‌های حامد زمانی هستند ــ در بسیاری از آثار موسیقایی موجود نادیده گرفته شده‌اند، در حالی که این قشر، بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تا کنون از داشتن هنرمندی که در عرصه موسیقی و ترانه، بصورت صریح و بدون تکلف و پرده‌پوشی به ارزش‌ها و دغدغه‌های فکری آنها بپردازد، محروم بوده‌اند.

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 عکس حامد زمانی

 

از این‌رو حامد زمانی همواره تلاش کرده تا با ساخت ترانه‌ها و آثار موسیقایی با مضامین بلندی به بیان وی پیرامون: «اسلام و امامان شیعه، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی، مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل، مقاومت و ایستادگی در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان، شهدای عرصه فناوری هسته‌ای» و بسیاری دیگر از مفاهیمی از این دست که در آثار سایر هنرمندان کمتر به آنها پرداخته شده یا کاملاً مغفول واقع شده‌اند، دغدغه‌های این قشر از مخاطبان موسیقی را به زبان هنر مطرح کند که تا کنون با استقبال کم‌نظیری از سوی مخاطبان نیز مواجه شده است.

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 عکس حامد زمانی

 

حامد زمانی موسیقی خود را ترویج‌دهنده گفتمان و ارزش‌های جهانی اسلام و انقلاب اسلامی دانسته و دامنه مخاطبان آثار خود را بسیار گسترده و فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران می‌داند و در این راستا با ساختن ترانه‌هایی (که برخی از آنها به زبان عربی خوانده شده‌اند) مثل «زیباییِ عشق»، «مکر شیطان»، «قدس»، «حماسهٔ بی‌تاب» و … با مضامین مبتلابه جوامع اسلامی و موضوعات روز دینی و سیاسی در این کشورها، نظیر مسئله حجاب، استکبارستیزی، قضیه فلسطین، بیداری اسلامی و … کوشیده است تا دامنه مخاطبان خود را گسترش داده و پیام‌های ارزشمند مورد نظر خود را به عده بیشتری در سراسر جهان، به ویژه در جهان عرب و کشورهای اسلامی و نیز کلیه مستضعفان دنیا، منتقل کند.

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 عکس حامد زمانی


حامد زمانی در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ترانهٔ مرگ بر آمریکا را با شعر محمد مهدی سیار و همکاری دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روانه بازار کرد که واکنش‌های متعددی را برانگیخت. واشنگتن‌پست دربارهٔ این ترانه نوشت: «برخی به این امید که میزان انتقادات مردم در جریان مذاکرات هسته‌ای را بالا نگه دارند، در مقابل سفارت قدیم آمریکا در تهران از آهنگ جدید «مرگ بر آمریکا» رونمایی کردند. آن‌ها از روز شنبه در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی اعتراضی ضد آمریکایی در مقابل سفارت آمریکا بودند که یاد تسخیر سفارت در سال ۱۹۷۹ را زنده نگه دارند.»

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

  عکس حامد زمانی

 

حامد زمانی در اولین کنگره بین‌المللی امام هادی (ع) با ترانه حضرت ماه برگزیده این جشنواره شناخته شد. حامد زمانی همچنین در اولین جشنواره موسیقی ضد آمریکایی طبس که در سفارت سابق ایالت متحده آمریکا در تهران برگزار شد با ترانه تحریم نفر برگزیده بخش ترانه شد.

 

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 عکس حامد زمانی

حامد زمانی, بیوگرافی حامد زمانی,عکس حامد زمانی

 

تعدادی از آثار حامد زمانی

- تحریم
- قلاده‌های طلا
- زنان و بیداری اسلامی
- «آرمیتا»، همزمان با سالگرد ترور داریوش رضایی‌نژاد به نام آرمیتا دختر رضایی نژاد.
- «پرواز»، با موضوع ترورشدگان فعالان و محققین هسته ای در ایران (با یاد مصطفی احمدی روشن).
 - «ایران سربلند»، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ایران.
 - آخرین قدم
-  این روزها
- بی نیاز
 - حضرت ماه
 - حضرت مهتاب
 - حماسه بی تاب
- خاک عزیز
- و ...

TohidJv بازدید : 8 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


 

نام : امیر حسین

نام فامیل : مقصود لو

لقب : تتلو ( در مورده لقبش گفته که یه اسمه مثل همه ی اسم ها و معنی خاصی نداره .

تاریخ فوت : !!!!!!!!!!!!!! هنوز نمرده

اولین ترک : واقعیت ( با سبک ار ان بی )

نام استاد :شاهرخ سالار سولفژ ( تو دوبی زندگی میکنه )

اهنگ ساز و تنظیم کننده کارهاش : محسن صادقی

نام شاگرد : تتلو امیر اردلان ( طعمه ) رو اموزش داده و الان طعمه جزء رپرای بزرگه ولی مثله اینکه یه چند وقتیه خداحافظی کرده

 

بیوگرافی کامل امیر تتلو:

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده ( قبلش یه 2 سالی پاپ میخونده ) و در سال 1380 با سفر به دبی و اشنا شدن با شاهرخ تونست سبک ار ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به ار ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ……

 

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن

 

لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند(کلیپه برو از پیشه من ) و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن

 

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن البته مثله اینکه جدیدن و بعد از کلیپ گیر میدادی با هم اشتی کردن ولی دیگر گروه تی ان تی وجود ندارد

 

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ البومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان اهنگ بیرون امده به صورت تک اهنگ بوده است

 

امیر تتلو را همگان با سبک ار ان بی میشناسند ولی امیر تاکنون در 3 یا 4 ترک رپ نیز خوانده است

 

امیر تتلو که با سروش و رضا پیشرو نیز رابطه یه صمیمانه ای داشت سر قبول نکردن عضویت در صامت با انان نیز به مشکل برخورد و الان با هیچ کدوم رابطه دوستانه ندارد

 

امیر تتلو با این که حدود 25 سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده است

 

تتلو از پیشگامانه سبک ار ان بی در ایران است ولی یه چند وقتیه دچار سردرگمی در اهنگهاش شده ( اهنگای خالتوریش زیاد شده )   (از رپ بی رپ)

 

منبع:rap50.rozblog.com

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو


 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

 

 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو


 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو


 

بیوگرافی امیر تتلو,عکس امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو+عکسهای امیر تتلو

TohidJv بازدید : 8 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

استاد مجید خراطها در ۷ مهر ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود .

 
مجید خراطها فارغ التحصیل رشته هنر و افتخار حضور با گروه های سنتی و پاپ دارد.
 
خراطها سال های زیادی را با آموزش ساز طی کرد.
 

مجيد خراطها از سال 84 پا به عرصه ي موسيقي نهاد .

در نسل جدید خوانندگان پاپ عده ی زیادی روی کار آمدند ،یکی از این خوانندگان مجید خراطها جوانی است که بسیار زود خود را در بین بهترین های پاپ به علاقه مندان موسیقی نشان داد.
او در عرصه موسیقی و خوانندگی، موفقیت قابل توجهی پیدا کرد و می کوشد در این عرصه تاثیر گذار و اندیشه مند ظاهر شود.
یکی از شاخصه های این خواننده محبوب این است که: ساختن آهنگ ،ترانه و موسیقی را جدی میگیرد و شاید به همین دلیل است که آثارش به دل مینشیند و روح را نوازش میدهد.
در این میان ، چیزی که باعث ماندگاری آثار وی میشود و او را از دیگر خوانندگان متمایز میکند ، سوز صدای اوست، صدایی آمیخته با عشق، احساس و غم، که شنونده با هر بار شنیدن آثارش ، نه تنها احساس دلزدگی نمیکند ، بلکه، همیشه تازگی خواهد داشت.

[تصویر:  18sai0i2wx5vqj4blfvd.jpg]


در میان اهالی موسیقی،خوانندگان زیادی آمدند و تمام فعالیت و تلاش خود را کردند تا به شهرت و محبوبیت برسند...فعالیت هایی نظیر: استفاده کردن از صدای دیگر خوانندگان، ویرایش صدا از طریق دستگاه های کامپیوتری، ساختن ودیو کلیپ و پخش مکرر از شبکه های ماهواره ای ، همکاری با آهنگسازان و خوانندگان مطرح، صرف هزینه بسیار زیاد به منظور تبلیغات و … که البته عده ای در این میان به آنچه میخواستند رسیدند و ماندگار شدند.

اما به جرات میتوان گفت که: مجید خراطها صاحب صدا و شعری کاملا متفاوت است
صدایی که در گذشته متعلق به کمتر خواننده ای بوده و به هیچ سیستم و دستگاهی مجهز نشده است بلکه ریتم و سوز صدای او به تنهایی زیباست و به همین دلیل است که تمامی کارهای او قابل تحسین است و این هنرمند تنها با تکیه بر تلاش و توانایی خود به این درجه محبوبیت رسیده است و هیچ کدام از کارهای بالارا انجام نداده است….
البته ناگفته نماند که: ذوق این هنرمند تنها در خوانندگی خلاصه نمیشود بلکه وی، ترانه سرایی، آهنگ سازی و تنظیم کنندگی را برای خود و سایر هنرمندان بر عهده میگیرد و تاکنون برای خوانندگان زیادی آلبوم موسیقی و تک آهنگ ساخته است.

از هنرمنداني که استاد خراطها آنها را در ارائه آلبوم و تک آهنگ همراهي کردند ميتوان:

۱- محمد امین رضاییان
۲-بهنام ربانی
۳-شهروز سهرابی و حمید اسجدی و ایمان احمد خانی
۴-یوسف خرسندی و حسن مقدسی
۵-سعید ربیعی و حمید احدی
۶-شهرام صالحی
۷-بابک جوان
۸-سعید حسینی

۹-علیرضا سلمانی
۱۰-امیر منتظری
۱۱-حمیدرضا حاجیلو
۱۲-بهروز بهشتی

۱۳-بابک غفاری
۱۴-محمد ابوالحسنی
۱۵-حامد رامتین
۱۶-علی چاقوچی

۱۷-مجید علیپور
و... را نام برد.


[تصویر:  8zqhnbx2ib23rwwz2gok.jpg]



وی از سال ۱۳۷۰ آموزش موسیقی را شروع کرد و تاکنون دارای چندین سال سابقه در نوازندگی میباشد.

مجید خراطها از جمله خوانندگانی است که مخالفان زیادی دارد و اکثر این مخالف ها به دلیل پیشرفت وی و حسودی خوانندگان دیگر نسبت به وی میباشد اما این هنرمند توانسته است با استفاده از استعداد ناب خود در موسیقی، عده ی بسیاری از مخالفان را به سوی خود جلب کند و حتی آن ها را به سرسخت ترین هواداران خود تبدیل کند.


[تصویر:  nif0t7z0wpao9iglgthg.jpg]

اولين آلبوم حرفه اي ايشان آلبوم تنهاترين تنها با همکاري (مهدي ابراهيمي) به بازار ارائه شد.

سپس آلبوم دوم ايشان البوم زخم زبون با همکاري ( وحيد خراطها ) به بازار ارئه داده شد.
و سومين آلبوم استاد مجيد خراطها با نام وداع بود که استاد مجيد خراطها را بين مردم و نسل جوان محبوب کرد.
استاد مجيد خراطها پس از سعي تلاش فراوان توانست در زمستان 87 آلبوم آواره را به بازار ارائه دهد که در اين آلبوم استاد مجيد خراطها با همکاري وحيد خراطها توانست خود را بيش از پيش در بين مردم محبوب سازد.
مجید خراطها در اسفند سال سال ۸۸ آلبوم فوق العاده کنسل را با همکاری وحید خراطها به بازار ارائه داد که با استقبال فوق العاده همراه شد .

[تصویر:  atmd3zwk6alult2j2vs4.jpg]

استاد مجيد خراطها به نواختن سازهای
ستار
تار
دف
تومبار
گيتار
ليد گيتار
گيتار باس
پيانو
و آهنگسازي به صورت حرفه اي را دارا ميباشد.

[تصویر:  68wtzctvc3zzathy56r.jpg]



[تصویر:  ipizpam3ppkhu7b9e6.jpg]




[تصویر:  0cb7qal18uvtyrzs1b4l.jpg]



[تصویر:  26pwu0ltfb1gshv8j55.gif]

TohidJv بازدید : 19 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


محمد علیزاده متولد 23 دی ماه 1360 است. در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند و برای اولین بار در 4 سالگی خوانده است. تحصیلاتش ربطی به موسیقی ندارد، او مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد.
محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور بدست آورد و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه ی قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.
محمد علیزاده با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است.
خداحافظ همین حالا و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند.
ترانه این اولین باره رو به همه هوادارانش تقدیم می کند...
محمد علیزاده تا کنون چندین بار در تلویزیون سراسری ایران اجرای زنده داشته است که آخرین اجرای زنده ی ان در ویژه برنامه ی تحویل سال 1390 و 1391 شبکه ی 3 با اجرای فرزاد حسنی بود که محمد علیزاده به صورت زنده به اجرای آثار خود پرداخت و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام سوپرایز در آستانه ی انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی به شمار می رود .
محمدعلیزاده خواننده خوش صدای کشورمان بار دیگر با آلبوم جدید خود به بازار مجاز آمد.
بیشتر ترانه های این آلبوم را خود محمد علیزاده سروده و در این زمینه از فرزاد حسنی و علی بحرینی نیز استفاده کرده و آهنگسازی این آلبوم بر عهده ی خود محمد و میلاد ترابی بوده و تنظیم قطعات را نیز، میلاد ترابی ، بهروز صفاریان و شهاب اکبری بر عهده داشته اند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواننده ي محبوب شماكيه؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 683